Linie lotnicze Wizz Air ogłosiły uruchomienie WIZZ Youth Forum, nieformalnej grupy dyskusyjnej online dla klientów w wieku 18-25 lat, aby mogli podzielić się swoimi opiniami, rekomendacjami i spostrzeżeniami, które pomogą przewoźnikowi ulepszyć usługi.
Zgłoszenia do WIZZ Youth Forum są już otwarte dla młodych klientów linii lotniczych, których pasją są podróże, latanie, trendy i rozwiązania cyfrowe. Nowa inicjatywa umożliwia Wizz Air gromadzenie jakościowych informacji zwrotnych na temat sześciu głównych obszarów biznesowych: podróże klienta; przyszłościowe nawyki dotyczące podróży; zrównoważony rozwój; rozwój cyfrowy; kierunki koncepcji kreatywnych; i komunikacja. Badania jakościowe na forach są uzupełnieniem badań ilościowych, które tani przewoźnik prowadzi w celu zebrania trendów oraz spostrzeżeń klientów. Podkreślają one zaangażowanie Wizz Air w stałe zwiększanie zadowolenia klientów, a wyniki badań będą wykorzystywane aby pomóc linii lotniczej w nauce, rozwoju i doskonaleniu usług.
Ze stałej puli 80-100 osób w całej Europie raz w miesiącu wybieranych jest dwudziestu uczestników, którzy dołączą do dyskusji w stylu grup fokusowych, które będą prowadzone online za pośrednictwem Microsoft Teams. Uczestnictwo jest całkowicie dobrowolne; uczestnicy otrzymają kupon o wartości 20 EUR na sesję jako zachętę. Ponadto wszyscy uczestnicy WIZZ Youth Forum automatycznie wezmą udział w losowaniu szansy na wygranie kuponu o wartości 200 euro, aby polecieć do wymarzonego miejsca docelowego Wizz Air, wybranego przez siebie.
– Dokładamy wszelkich starań, aby oferować klientom jak najlepsze wrażenia, dlatego z przyjemnością uruchamiamy WIZZ Youth Forum, kierowaną przez klientów inicjatywę grupy fokusowej wyznaczającą trendy w celu poprawy naszych usług. Inicjatywa zgromadzi spostrzeżenia od naszej młodej i zróżnicowanej bazy klientów, którzy będą mogli kierować naszymi przyszłymi decyzjami biznesowymi i celami oraz informować o nich. WIZZ Youth Forum to wyjątkowa okazja, aby spotkać podobnie myślących ludzi z całej Europy i podzielić się cennymi spostrzeżeniami, które pomogą Wizz Air jeszcze bardziej ulepszyć usługi. Nie wahaj się i aplikuj już dziś! – zachęca Zsuzsa Poos, członek zarządu ds. klientów i marketingu w Wizz Air.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.